• Caro Visitante, por que não gastar alguns segundos e criar uma Conta no Fórum Valinor? Desta forma, além de não ver este aviso novamente, poderá participar de nossa comunidade, inserir suas opiniões e sugestões, fazendo parte deste que é um maiores Fóruns de Discussão do Brasil! Aproveite e cadastre-se já!

Epic Boss

Não está mais dropando... e quando tem a "sorte" de cair um cp em batalha, o jogo atualiza e aí vc perde energia e o cp... concordo com eles poderiam ter acabado com os drops nas epic boss... mas das batalhas normais, poderiam ter mantido... mas não posso reclamar, tenho uma "sorte" danada nas roletas... sempre ganho counter strike, antitoxina, essas coisinhas boas e interessantes que tem lá :mrgreen:... arma quase nunca e quando ganho tá tão abaixo de meu nivel que nem compensa usar... mas vamos que vamos.... esperar que melhorem pelo menos o cp das roletas... ainda nivelando meus heróis para L. 12... haja prata :lol:

Eu estou com esse azar, vou ajudar a visualização, tem CP nas casas A3, B2 e C1 (as letras representam as linhas e os números as colunas), o sorteio sempre cai nas casas B1 ou C1 e é sempre conter strike ou algo do tipo, e não sei se é auto-sugestão, mas tenho a impressão que quando o jogo percebe que eu vou ganhar algo bom ele para no instante e consigo granada ou algo do tipo, mas é só uma impressão.
 
Eu estou com esse azar, vou ajudar a visualização, tem CP nas casas A3, B2 e C1 (as letras representam as linhas e os números as colunas), o sorteio sempre cai nas casas B1 ou C1 e é sempre conter strike ou algo do tipo, e não sei se é auto-sugestão, mas tenho a impressão que quando o jogo percebe que eu vou ganhar algo bom ele para no instante e consigo granada ou algo do tipo, mas é só uma impressão.


Pra mim sempre ta parando uma casa antes de uma coisa boa , por exemplo armas ou CPs , so estou ganhando granada tbm !
 
Outra coisa ruim de não ter muitos drops é as missões que eles impôem, como conseguir tantos qualquer coisa para desbloquear a próxima fase, eu termino a fase toda e não cai nenhum, a atual é uma joia, agora eu consegui 3, são 6, vou conseguir 4 estrelas e não consegui, em geral na 2ª eu já consegui todos.
 
Galera, qual é a dessa de "farmar" elektra? Como o pessoal fazia? Não tava ligado nessa tática hahaha sempre ganhei meus CP em roleta mesmo
 
Agora não dá mais, agora é só pela roleta mesmo, mas antes quando os adversários deixavam cair os CPs, dizem que na Electra era mais fácil de acontecer isso.
 
E vem mesmo coisa boa nesse epic boss?

- - - Updated - - -

Meu amigo tava falando que ele ganhou uma arma muito foda, não perguntei qual é mais ele disse que é muito boa, meu amigo é muito cagado, ele ganho uma Mjolnir Mecânina ema atiradora emp e outras armas fodinhas lá, nunca vi menino mais cagado kk, mas e vocês, qual a arma mais foda que vcs ganharam?


Uchiha-Sasuke-45.jpg
 
Chapter 2-3: Elektra (deploy Black Cat)
Epic Drop: Grecian Sai – counter and bleed effect

Chapter 3-5: Dr. Doom (deploy Spiderman)
Epic Drop: The Doombringer – Debuff an enemy and raise your agents stats

Chapter 4-4: Magneto (deploy Storm)
Epic Drop: Magnetic Field Generator – creates shields and when the shields are removed the ally gains an extra turn. This is one of the best equipment in Marvel Avengers Alliance, so you should definitely make note to farm and obtain the Magnetic Field Generator.

Chapter 5-3: Loki (deploy Wolverine)
Epic Drop: Norn Stone – Increase all the agents’s stats

Chapter 6-3: Doctor Octopus (deploy Luke Cage)
Epic Drop: Electrostatic Arm – Attacks will also shock enemies; enemies with negative charge receive extra damage

Chapter 7-3: Green Goblin (deploy Spider-man)
Epic Drop: Goblin Glider – Stealth do not trigger counter, deal extra damage to flying units, and extra damage on critical attack.

MAA Special Ops Section
SPECIAL OPERATIONS 001 – Don’t Say A Word…-Availability: From May 15th – June 11th
Mission 1: Hammerhead
Deployment List:
Spider-Woman – 1 Battle
Black Widow – 1 Battle
Tactician – 2 Battles
Infiltrator – 2 Battles
Any Hero – 1 Battle

Epic Boss Drop: The Toolbox, 10 Unstable ISO-8



SO 3

Mission 3 - Versus

Star Level:
0★: The mission scales to your Agent Level
1★: 11,500 Cumulative Points
2★: 326,000
3★: 652,000
4★: 1,304,000
5★: 2,608,000

# of Threats:
Medium: 3
W1: Hydra Balistax2 | W2: Hydra Pyrox2 (100 XP)
Hydra Officer, Hydra Balista, Hydra Pyro (75 XP)

High: 2
W1: Hydra Vanguard, Hydra Judicator, Hydra Rampart | W2: Hydra Pyrox2 (140 XP)
W1: Hydra Balistax3 | W2: Hydra Pyrox3 | W3: Hydra Vanguardx3 (240 XP)

Avengers Side
Deploy Missions:
Hero x2 - 3, 1
Black Panther - 2

Bosses/Drops/Team-Up:
Mini-Boss: Viper
Hydra Judicator, Viper, Hydra Judicator (110 XP)

Boss: Cyclops (65 XP)
Epic Boss: Phoenix (200 XP)

Boss Drop: Ruby Quartz Rifle, 20 UISO-8
Epic Boss Drop: Cosmic Flame (AvX Set - 3 of 4), 40 UISO-8
Team-Up: Captain America


X-Men Side
Deploy Missions:
Gambit - 1
Infiltrator - 1
Nightcrawler - 3
Hero - 2
Rogue - 1

Bosses/Drops/Team-Up:
Mini-Boss: Baron Zemo
Hydra Rampart, Baron Zemo, Hydra Rampart (110 XP)
Boss: Captain America (65 XP)

Epic Boss: Iron Man (200 XP)
Boss Drop: M1911 Patriot, 20 UISO-8
Epic Boss Drop: Arc Reactor Charge (AvX Set - 2 of 4), 40 UISO-8

Team-Up:
Medium: Nightcrawler, Storm, Gambit
High: Rogue, Kitty Pryde
Mini/Main Boss: Cyclops
 
Chapter 2-3: Elektra (deploy Black Cat)
Epic Drop: Grecian Sai – counter and bleed effect

Chapter 3-5: Dr. Doom (deploy Spiderman)
Epic Drop: The Doombringer – Debuff an enemy and raise your agents stats

Chapter 4-4: Magneto (deploy Storm)
Epic Drop: Magnetic Field Generator – creates shields and when the shields are removed the ally gains an extra turn. This is one of the best equipment in Marvel Avengers Alliance, so you should definitely make note to farm and obtain the Magnetic Field Generator.

Chapter 5-3: Loki (deploy Wolverine)
Epic Drop: Norn Stone – Increase all the agents’s stats

Chapter 6-3: Doctor Octopus (deploy Luke Cage)
Epic Drop: Electrostatic Arm – Attacks will also shock enemies; enemies with negative charge receive extra damage

Chapter 7-3: Green Goblin (deploy Spider-man)
Epic Drop: Goblin Glider – Stealth do not trigger counter, deal extra damage to flying units, and extra damage on critical attack.

Chapter 8-5: The Hood (deploy Tactician, a Blaster and Hawkeye)
Special Note: Need Spider-Woman to start battle, but can switch her off at hero selection. (However, this has been patched and not possible at later versions).
Epic Drop: Possessed Pistol – Devastates defense and evasion.

Chapter 9-4: M.O.D.O.K (deploy Complete all Threats, Need She-Hulk (can change hero during hero set-up), Deploy Missions (you will need to Deploy a Tactician, Invisible Girl, Rogue and Thing)
Epic Drop:
Normal Mode: “Only For Killing”, Psychic attack, High crits, Mental Anguish and migraine.
Challenge Mode: Batstone Model 7, exposed to reduce defense.

Chapter 10-4: Deploy Missions (you will need to Deploy a Spider Woman, Any Blaster and Any Scrapper)
Epic Drop:
Normal Mode: Touch Of Flame and Shadow
Challenge Mode: Custom Vibra-Shotel
 
Última edição:
Cap 10.4 precisa da Mulher Aranha, mas não sei detalhar igual está ai, rs tanto é também que nem tenho a mulher aranha para eu ter feito e falar sobre.
Chapter 2-3: Elektra (deploy Black Cat)
Epic Drop: Grecian Sai – counter and bleed effect

Chapter 3-5: Dr. Doom (deploy Spiderman)
Epic Drop: The Doombringer – Debuff an enemy and raise your agents stats

Chapter 4-4: Magneto (deploy Storm)
Epic Drop: Magnetic Field Generator – creates shields and when the shields are removed the ally gains an extra turn. This is one of the best equipment in Marvel Avengers Alliance, so you should definitely make note to farm and obtain the Magnetic Field Generator.

Chapter 5-3: Loki (deploy Wolverine)
Epic Drop: Norn Stone – Increase all the agents’s stats

Chapter 6-3: Doctor Octopus (deploy Luke Cage)
Epic Drop: Electrostatic Arm – Attacks will also shock enemies; enemies with negative charge receive extra damage

Chapter 7-3: Green Goblin (deploy Spider-man)
Epic Drop: Goblin Glider – Stealth do not trigger counter, deal extra damage to flying units, and extra damage on critical attack.

Chapter 8-5: The Hood (deploy Tactician, a Blaster and Hawkeye)
Special Note: Need Spider-Woman to start battle, but can switch her off at hero selection. (However, this has been patched and not possible at later versions).
Epic Drop: Possessed Pistol – Devastates defense and evasion.

Chapter 9-4: M.O.D.O.K (deploy Complete all Threats, Need She-Hulk (can change hero during hero set-up), Deploy Missions (you will need to Deploy a Tactician, Invisible Girl, Rogue and Thing)
Epic Drop:
Normal Mode: “Only For Killing”, Psychic attack, High crits, Mental Anguish and migraine.
Challenge Mode: Batstone Model 7, exposed to reduce defense.
 

Valinor 2023

Total arrecadado
R$2.434,79
Termina em:
Back
Topo