1. Caro Visitante, por que não gastar alguns segundos e criar uma Conta no Fórum Valinor? Desta forma, além de não ver este aviso novamente, poderá participar de nossa comunidade, inserir suas opiniões e sugestões, fazendo parte deste que é um maiores Fóruns de Discussão do Brasil! Aproveite e cadastre-se já!

Dismiss Notice
Visitante, junte-se ao Grupo de Discussão da Valinor no Telegram! Basta clicar AQUI. No WhatsApp é AQUI. Estes grupos tem como objetivo principal discutir, conversar e tirar dúvidas sobre as obras de J. R. R. Tolkien (sejam os livros ou obras derivadas como os filmes)

[LEGO] 3,800-Piece Death Star Diorama Is Coolest Star Wars Lego Ever

Tópico em 'Nostalgia' iniciado por Eldaráto Calimanar, 20 Jun 2008.

1. Eldaráto Calimanar

Eldaráto Calimanar On the heels of his desire

Este conteúdo é limitado a Usuários. Por favor, cadastre-se para poder ver o conteúdo e participar (não demora e não possui custos)

Este conteúdo é limitado a Usuários. Por favor, cadastre-se para poder ver o conteúdo e participar (não demora e não possui custos)

Move over
    , because there's a new Best Lego Set Ever in town: the $400
    . Almost 4,000 pieces of absolute nerdgasmic technological terror now available to order, showing 14 scenes that happened in the no-moon during the original trilogy. We have all the official information and three high definition photos that show every angle of this amazing set, with 21 amazing mini-figs, including Han and Luke dressed up as
    .

#10188 Death Star™
    Ages 12+. 3,803 pieces.
    $399.99

Recreate the action and adventure of the
    ™ movies with the ultimate Death Star™ playset! This detailed battle station features an incredible array of minifigure-scale scenes and accessories from Episodes IV and VI. Its different decks include the Death Star control room, moving turbolaser turrets, hangar bay with TIE Advanced starfighter, tractor beam controls, Emperor’s throne room, detention block, Imperial conference room, droid maintenance facility, and the powerful Death Star superlaser, plus much more! Swing across the chasm with Luke and Leia, face danger in the crushing trash compactor, and duel with Darth Vader for the fate of the galaxy. With over 3,800 pieces, the Death Star measures 16” tall and 16½” wide when completed. Includes 25 Star Wars minifigures and droids!

Death Star is a LEGO Exclusive available for pre-order on
    starting July 1, 2008 and can be found in LEGO Brand Retail Stores starting September 1, 2008!

Includes the following 7 new and exclusive Star Wars minifigures and droids only found in this set!
    Luke Skywalker™ (Stormtrooper outfit)
    Han Solo™ (Stormtrooper outfit)
    Death Star Trooper (x2)
    Phlutdroid™
    Interrogation Droid
    Death Star Droid

Other minifigures and droids include:
    Obi-Wan Kenobi™
    R2-Q5™
    Emperor Palpatine™
    Darth Vader™
    Grand Moff Tarken™
    Emperor’s Royal Guard™ (x2)
    Stormtrooper™ (x2)
    R2-D2™
    C-3PO™
    Princess Leia™
    Chewbacca™
    Luke Skywalker™ (Jedi Knight)
    Mouse Droid
    Dianoga (Trash Monster)
    Luke Skywalker™
    Han Solo™
    Product Features:
    Death Star Control Room
    Death Star Turbolasers
    Hangar Bay Control Room
    Superlaser Control Room
    Death Star Superlaser & Weapons Bay
    Manned Turbolaser
    Emperor’s Throne Room
    Hangar Bay
    Detention Block
    Tractor Beam Control
    Trash Compactor Scene
    Swing over the Gap
    Meeting room
    Droid maintenance

========================================================

Uma idéia ara quem ainda cogita me dar um presente de aniversário atrasado. :roll:

2. Tisf

Tisf Delivery Boy

Wow!!!!!!

*implode*

3. Vanagristiel

Vanagristiel With God I'm Alive!

4. Canslli

Canslli Usuário

5. Erunamo

Erunamo Baluarte da Nostalgia

Se o Bard vir isso, vai ter orgasmos múltiplos, na certa...

6. yávië

yávië Usuário

Absolutamente!!!!

Quero toooooooooooooooooodos!:feliz::ahhh:

7. the lonely bard

the lonely bard Usuário

eu ja tinha visto, e absurdamente foda!!!! ainda terei a minha...

8. Fëanor

Fëanor Fnord Usuário Premium

E eu contando vantagem pro bard por que tenho a X-Wing. Maldição.

9. Lukaz Drakon

Lukaz Drakon Souls. I Eets Them.

HOLY CRAP!

Eu tenho o Tie Interceptor na minha prateleira e ele não é nada perto dessa Death Star.

10. Décimo

Décimo The Swanson Code

[nerdmodeon]

:issoaih:

[/nerdmodeoff]

Pron smiles ftw.

11. oh my god,
    é tão lindo!!!

12. Ben Kenobi

Ben Kenobi Aprendendo com um

Eu quero um desse ><..

13. Eldaráto Calimanar

Eldaráto Calimanar On the heels of his desire

Arquivos Anexados:

14. Pam EQA

Pam EQA Usuário

Adorei este tópico!!! :D

15. F. M. Kalyma

F. M. Kalyma Felicidade é andar de chinelo!

. realmente, sublime! \o/

Compartilhar