• Caro Visitante, por que não gastar alguns segundos e criar uma Conta no Fórum Valinor? Desta forma, além de não ver este aviso novamente, poderá participar de nossa comunidade, inserir suas opiniões e sugestões, fazendo parte deste que é um maiores Fóruns de Discussão do Brasil! Aproveite e cadastre-se já!

Conteúdo Recente por Nerdanel Mahtaniel

  1. N

    Quem era a esposa de Elrond?

    Esto que falo e o que mais se asemella ao portugues, sinto que non me entendan :?
  2. N

    Quem era a esposa de Elrond?

    Eu penso que hay cousas que Tolkien non dixo pero que e poden suponher. Una delas es o estupro de Celebrian. Primeiro, se pensamos que non, e ela marxou deixando marido e fillos, temos un personaje muy débil, indigna de ser a filla de Galadriel, pero se pensamos que a estupraron a cousa cambia...
  3. N

    Turgon, Maeglin, Túrin ou Fëanor?

    E mais louco que Denethor era Thingol. Pra comenzar o modo de namorarse deixando as gentes que lideraba. ¡Que pouca vergonza! Logo a forma descarada que manda a Beren a morte. O trato racista que da as Anaos... a codicia ilimitada das Silmarilli...
  4. N

    Turgon, Maeglin, Túrin ou Fëanor?

    Estimado Marendûr: No teclado que eu tenho para facer "¿" hay qúe pulsar a tecla das "mayúsculas" e mais a tecla do "¿" (que esta a ultima da fila dos números). Agora quero que me digas o secreto da raia esa (jejeje) E Fëanor non está louco. A min Singollo tampouco me gusta. Un Rei que...
  5. N

    Turgon, Maeglin, Túrin ou Fëanor?

    Por certo "bundäo" (non sei facer co meu teclado a cousinha esa per riba da "a" ) non sei que é ¿Alguen me pode poñer un sinónimo? Hantalë
  6. N

    Turgon, Maeglin, Túrin ou Fëanor?

    Príncipe de dol Amroth, eu falo "portu-ñol" (jejeje) una variante que os linguistas da paxina poden estudiar... (Meus pais son de Galicia e desde sempre oin falar galego pero non lein nada nesta lingoa polo que a minha ortografia é natural. (Espero que me podades entender) Matices, quere...
  7. N

    Poemas Élficos

    Este é pequeno e non o traduzco ao portugues (a traducción está en espanhol) é meu, espero que vos goste: Nai tecuvanye elenen “Melanyet” Lómesse ulesta findeo Escribiría con las estrellas “Te quiero” En la oscuridad sin medida de tu pelo
  8. N

    Turgon, Maeglin, Túrin ou Fëanor?

    Eu penso que non debemos encuadrar tanto aos personajes. Si poñemos un adjetivo decimos que non era outras cousas e tanto Turgon como Tuor, Maeglin, Eôl ou Fëanro tiveron muitos matices e muitas cousas a considerar e valorar.

Valinor 2023

Total arrecadado
R$2.434,79
Termina em:
Back
Topo