• Caro Visitante, por que não gastar alguns segundos e criar uma Conta no Fórum Valinor? Desta forma, além de não ver este aviso novamente, poderá participar de nossa comunidade, inserir suas opiniões e sugestões, fazendo parte deste que é um maiores Fóruns de Discussão do Brasil! Aproveite e cadastre-se já!

Conteúdo Recente por Nerdanel Istarnië

  1. N

    Túrin amava Finduilas?

    Sí. Melhor es "mejor" en español. Crees bien :D
  2. N

    Túrin amava Finduilas?

    "lista" quer decir inteligente. Digo que ten melhor gusto.
  3. N

    Túrin amava Finduilas?

    ¡Eso seguro! Era un Atan moito interesante, con ese aire de orgullo e a maldicion sobre ele. Finduillas era mái lista que Luthien! Pero tuvo menos sorte!
  4. N

    Túrin amava Finduilas?

    ¿Turin a Finduillas? ¡Non! Coma moito tinha amistade...
  5. N

    Os Anéis

    En canto a "Macula" dos aneis penso que se refiere a que Sauron trabalhon con Celebrimbor pra fazer os nove e mais os sete pero non tuvo nada que ver cos tres, que eran os que realmente meu neto queria facer. Por eso os elfos podian usar os aneis sin se corromper porque non estavan sometidos ao...
  6. N

    Mapas das Cidades

    Sei que hai planos de Lorien e mais de Ost-in-Edhil, pero foron creados por jogadores de rol. Os que escribimos fics tamén tratamos de ter claros os disenhos das cidades. Eu tenho un plano de como poderia ser Cara Sirion e penso idear Mithlond
  7. N

    Orelhas dos Meio-Elfos

    ¿De donde pensas ti que os elfos temos orellhas picudas? Tolkien non o dijo explicitamente... Por outro lado ainda que as tuvéramos picudas os meio elfos terian os rasgos segundo a genética en näo segundo o seu destinho, que é algo que escollen. Non pode ser que as Sanadoras dijeran a...
  8. N

    Adjetivos "pátrios"

    Noldorin ou sindarin (acabados en "n") quere decir "relativo aos Noldor ou aos sindar". Noldorin non se refere a terra a una patria. Os de Gondolin chamabanse Gondolindrim (en "m" ten sentido de terra) od de Doriath Doriatrim, pero eso é falando linguas élficas. Facendo referencia as...

Valinor 2023

Total arrecadado
R$2.434,79
Termina em:
Back
Topo